
Náš vzdělávací systém nás učí spoustu nepoužitelných věcí, které si stejně, když na to příjde, můžeme „vygooglit“ na Internetu. Ale dvě zásadní věci, s kterými se většina z nás potýká, nějak opomíjí.
- Něco jako „Výchova k rodičovství“ – předmět o tom, jak vychovávat děti. Plodit děti může každý! 🙁 Adoptovat či uměle oplodnit – to už musí být NĚKDO! Někdo, kdo projde spoustou psychologických testů a návštěvami sociálních pracovnic. Není to nějak postavené na hlavu??? 🙁
Na tyhle procedury padne neúměrně hodně peněz a energie místo toho, aby někdo učil naše děti JAK VYCHOVÁVAT DĚTI… 🙂
Vždyť přeci výchova dětí utváří dnešní společnost! Máme se raději učit, jak vypadají prvoci a jak se množí tasemnice….?! - Název předmětu „Genderová rozdílnost“ nebo „Rozdílnost mužů a žen“? – tento předmět by nás zas vedl k uvědomění, že od druhého pohlaví nesmíme chtít tolik, protože je od přírody naprosto odlišně vybaveno. Pokud by tohle vyučovali ve školách, spousta z nás nebude v životě tak frustrovaných a přijme tuto rozdílnost jako fakt. A pak nebude mít ten trapný pocit, že s „Pepíkem by to bylo lepší“… nebo tedy „s Lojzinkou“ 🙂